Sök

Problem med inloggning?

2018-06-12 I samband med gårdagens lansering av det nya kösystemet stötte vi dessvärre på en del tekniska bekymmer. Det mesta är nu ordnat, men fortfarande kan det vara problem att logga in på Mina sidor om man har Internet Explorer som webbläsare. Vår systemleverantör jobbar för fullt med att lösa det.

Om du har problem med att logga in på Mina sidor så rekommenderar vi att prova från en annan webbläsare, exempelvis Google Chrome som finns att ladda ner gratis på nätet.

Har du fortfarande problem efter det ber vi dig kontakta oss via e-post: bobutiken@kbab.se så kommer vi att hjälpa dig så snart vi kan.

OBS! Just nu är det många som hör av sig till Bobutiken, så är du inte aktivt lägenhetssökande i dagsläget så ber vi dig att höra av dig om någon vecka istället när den största anstormningen har lagt sig.

Ingen panik att logga in

Vi förstår att många är nyfikna på sina nya poäng och vill logga in på Mina sidor direkt. Men vi vill bara förtydliga att du inte behöver logga in för att säkra din plats i kön. Har du tidigare varit registrerad och aktivt bostadssökande i det gamla poängsamlingssystemet är du automatiskt överflyttad till det nya. Du har ett helt år på dig att logga in på Mina sidor innan du blir avregistrerad i den nya kön.

Lediga lägenheter läggs ut under veckan

Vi har fått en del frågor om varför det inte går att se några lediga lägenheter på hemsidan just nu. Det beror på att vi inte har kunnat lägga ut några nya lägenheter där i och med systembytet. Vi kommer att göra det så snart vi har möjlighet. 

 

Dela denna sida: Twitter Facebook E-post